Tot gauw?

We willen de vanzelfsprekende partner zijn, dus contacteer ons gerust. Hoe je dat doet?

Onze werking in vier keer T!

Ticket

Stel je ICT-vraag in de eerste plaats altijd via een ticket. Binnen het half uur pikt een ICT-collega van de Servicedesk je vraag op. Op basis van urgentie en impact krijgt je ticket een prioriteit en dus ook meteen een geschatte oplostijd. Die info vind je terug in je ticket in TOPdesk.

Telefoon

Kan je niet thuiswerken? Heb je geen internet op jouw locatie? Of heb je geen toegang tot Sindala of GIS? Met je dringende vragen, of wanneer je geen toegang hebt tot TOPdesk, kan je de Servicedesk tussen 7.30 en 17.30 uur telefonisch bereiken op 03 240 52 20, kortweg 7 52 20.

Ter plaatse bij ons

Geen computer of telefoon ter beschikking? Kom dan langs bij de collega’s van de ICT-helpdesk op de 9e verdieping van het provinciehuis. Kom bij voorkeur tijdens de vrije raadpleging van 9.30 tot 11.00 en van 14.00 tot 15.30 uur.

Ter plaatse bij jou

Kennis is de sleutel tot succes om jouw kernactiviteiten te ondersteunen. En niet alleen de ICT-accountmanagers blijven graag op de hoogte van het reilen en zeilen op jouw dienst. Heb je dus 1 à 2 bureaus vrij op jouw site? Geef ons een seintje, dan komen we een keertje ter plaatse werken om de werking en cultuur van jouw dienst beter te leren kennen! Of wil je dat een collega van de Servicedesk langskomt om samen een operationeel ICT-probleem onder de loep te nemen? Ook dan komen we met plezier ter plaatse.


Interesse? Geef Marc of Jonathan een seintje!